Правила гарантії та умови повернення або обміну товарів
Наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника, яка варіюється від 12 до 24 місяців в залежності виробника. Конкретний термін гарантії для кожного продукту вказано у його гарантійному талоні.
Перед передачею товару покупцеві здійснюється перевірка на комплектність та відсутність дефектів, відповідність комплектності визначається за описом продукту або інструкцією до нього.
Згідно з законодавством про захист прав споживачів, наші клієнти мають можливість обміну або повернення товару протягом 14 днів після його придбання.
Для обміну або повернення приймається лише новий товар без ознак використання: без подряпин, сколів, потертостей, з незміненим програмним забезпеченням та інше. Необхідно також зберегти:
– повний комплект товару;
– цілісність та всі елементи упаковки;
– етикетки;
– заводське маркування.
У випадку непрацездатності товару, його обмін або повернення можливі після висновку від авторизованого сервісного центру ПАНДА групп про дотримання умов експлуатації.
У разі виявлення виробничого дефекту під час гарантійного періоду, який не піддається ремонту в авторизованому сервісному центрі, ми пропонуємо обмін товару на аналогічний або повернення коштів. Для цього вам потрібно надати:
– товар у повній комплектації;
– гарантійний талон;
– документ, що засвідчує оплату;
– висновок сервісного центру з вказівкою на «Суттєвий недолік», через який товар не може бути відремонтований і тому підлягає обміну.
Відмова у гарантійному ремонті можлива у випадках:
– порушення цілісності гарантійних пломб;
– наявності механічних чи інших пошкоджень, спричинених умисними або не акуратними діями покупця чи третіх осіб;
– недотримання інструкцій з експлуатації;
– несанкціонованого втручання у внутрішню структуру товару;
– неправильного заповнення гарантійного талона;
– зміни, стирання або відсутність серійного номеру.
Гарантія не покриває пошкоджень, пов’язаних з:
– зносом або вичерпанням ресурсу;
– нещасними випадками чи діями клієнта;
– стихійними лихами;
– недбалістю або неправильним використанням (наприклад, впливом рідини, неправильним температурним режимом);
– неправильним підключенням до мережі;