+38 (098) 365 66 66+38 (050) 744 66 66

Правила гарантії та умови повернення або обміну товарів

Наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника, яка варіюється від 12 до 24  місяців в залежності виробника. Конкретний термін гарантії для кожного продукту вказано у його гарантійному талоні.

Перед передачею товару покупцеві здійснюється перевірка на комплектність та відсутність дефектів, відповідність комплектності визначається за описом продукту або інструкцією до нього.

Згідно з законодавством про захист прав споживачів, наші клієнти мають можливість обміну або повернення товару протягом 14 днів після його придбання.

Для обміну або повернення приймається лише новий товар без ознак використання: без подряпин, сколів, потертостей, з незміненим програмним забезпеченням та інше. Необхідно також зберегти:

– повний комплект товару;

– цілісність та всі елементи упаковки;

– етикетки;

– заводське маркування.

У випадку непрацездатності товару, його обмін або повернення можливі після висновку від авторизованого сервісного центру ПАНДА групп  про дотримання умов експлуатації.

У разі виявлення виробничого дефекту під час гарантійного періоду, який не піддається ремонту в авторизованому сервісному центрі, ми пропонуємо обмін товару на аналогічний або повернення коштів. Для цього вам потрібно надати:

– товар у повній комплектації;

– гарантійний талон;

– документ, що засвідчує оплату;

– висновок сервісного центру з вказівкою на «Суттєвий недолік», через який товар не може бути відремонтований і тому підлягає обміну.

Відмова у гарантійному ремонті можлива у випадках:

– порушення цілісності гарантійних пломб;

– наявності механічних чи інших пошкоджень, спричинених умисними або не акуратними діями покупця чи третіх осіб;

– недотримання інструкцій з експлуатації;

– несанкціонованого втручання у внутрішню структуру товару;

– неправильного заповнення гарантійного талона;

– зміни, стирання або відсутність серійного номеру.

Гарантія не покриває пошкоджень, пов’язаних з:

– зносом або вичерпанням ресурсу;

– нещасними випадками чи діями клієнта;

– стихійними лихами;

– недбалістю або неправильним використанням (наприклад, впливом рідини, неправильним температурним режимом);

– неправильним підключенням до мережі;